Mazda zmieniła logo. Wyraźnie odfrunęli
Teraz widzę, to bardziej, te rozpostarte skrzydła w nowym, płaskim logo Mazdy.

Producenci lubią czynić swoje logo bardziej płaskimi. Zrobiły tak w ostatnim czasie takie marki jak Mini, Volkswagen, Nissan, Honda, czy Opel. W każdym z tych przypadków nastąpiło przejście z 3D do 2D. Do grona płaskologotypiarzy, marek wierzących, że płaskie logo jest lepsze, dołączyła właśnie Mazda.
Nowe logo Mazdy
Ten trend to odpowiedź na to, jak przyswajamy treści, czyli za pośrednictwem telefonu. Wszystkie te zmiany służą większej czytelności na cyfrowych odbiornikach. Minimalizm powoduje, że łatwiej jest prezentować własne logo. Nowe logo Mazdy wygląda teraz tak.

Pisaliśmy o nadchodzącej zmianie od dawna. Pierwsze sygnały pojawiły się już w 2021 r., ale tamta koncepcja wygląda zupełnie inaczej. Inspirował ją silnik Wankla, teraz wyraźniej widać skrzydła.
Pierwszy raz od 1997 r.
Logo Mazdy ma symbolizować rozpostarte skrzydła. Teraz widzę to nawet lepiej. Mazda zdecydowała się na zmianę pierwszy raz od 1997 r. Sama przyznaje, że to odpowiedź na wszechobecną cyfryzację.
Wraz z logotypem pojawia się jeszcze jedna zmiana. Pisownia nazwy marki, logo literowe również zostało odchudzone i spłaszczone, ale zastosowano w nim duże litery. Od razu lepiej.








































