REKLAMA

Suzuki ma dublera dla Jimny. Z wyglądu jest nie do odróżnienia, ale nie próbuj jechać w teren

Mały crossover od Suzuki dostał kurację upodabniającą do Jimny. Model S-Presso produkowany przez Maruti otrzymał zestaw modyfikacji nadwozia na kształt uwielbianej, małej terenówki.

Suzuki ma dublera dla Jimny. Z wyglądu jest nie do odróżnienia, ale nie próbuj jechać w teren
REKLAMA

Suzuki S-Presso to mały crossover, produkowany przez indyjskiego partnera Suzuki - Maruti. Mimo bliskoznacznej nazwy, nie ma nic wspólnego z małym roadsterem Cappuccino z lat dziewięćdziesiątych. W Azji Południowej jest jednym z najchętniej kupowanych modeli, co poskutkowało wprowadzeniem go także na wybrane rynki Ameryki Łacińskiej czy Afryki. Jednak do Europy raczej nigdy nie trafi.

Korzystając z jego popularności, indonezyjska firma o nazwie GH Style postanowiła trochę pobawić się z wyglądem S-Presso, nadając mu stylizację inspirowaną uwielbianym samochodem terenowym od Suzuki - modelem Jimny.

REKLAMA

Z przodu jest nie do odróżnienia

Front nadwozia dostał najwięcej zmian, gdyż oryginalne reflektory montowane w S-Presso, połączone czarną osłoną chłodnicy, zniknęły, ustępując miejsca okrągłym, umieszczonym w osłonie chłodnicy o kształcie identycznym do tej z Jimny. Uzupełnione je nowym zderzakiem z czarnym elementem, który zgrabnie mieści parę żółtych świateł przeciwmgielnych.

Z profilu można zauważyć czarne progi i nowy zestaw felg wykończonych na biało. Z tyłu zaś znajdzie się większy spojler i nowy czarny zderzak. Tylne światła i pokrywa bagażnika pozostają bez zmian.

Więcej o Suzuki przeczytasz tutaj:

REKLAMA

O terenie to lepiej zapomnieć

Standardowy S-Presso może się pochwalić dość wysokim prześwitem, dostosowanym do potrzeb rynków rozwijających się. Do tego GH Style dołożyło mu poszerzone nadkola zarówno z przodu, jak i z tyłu. Jednak z uwagi na napęd jedynie na przednie koła, o zabawach w terenie u boku prawdziwych Jimny właściciele S-Presso mogą co najwyżej pomarzyć.

Pod maską znajdzie się zaś niewielki, trzycylindrowy silniki o pojemności jednego litra, wytwarzający 67 KM 90 Nm momentu obrotowego. Może i niewiele, ale przy niskiej masie samochodu, wynoszącej nieco ponad 700 kg, powinno wystarczyć na sprawne poruszanie się po mieście. GH Style jeszcze nie pochwalił się ceną tego zestawu, lecz nie powinno być drogo - na podstawową wersję S-Presso w Indiach trzeba przeznaczyć zaledwie 4,26 lakh rupii (18,5 tys. zł).

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-18T10:07:49+02:00
Aktualizacja: 2025-06-17T19:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-17T13:53:06+02:00
Aktualizacja: 2025-06-16T21:07:03+02:00
Aktualizacja: 2025-06-16T17:18:55+02:00
Aktualizacja: 2025-06-15T16:00:39+02:00
Aktualizacja: 2025-06-15T14:26:29+02:00
Aktualizacja: 2025-06-15T11:01:21+02:00
REKLAMA
REKLAMA