Nowy Volkswagen Transporter ma już polskie ceny. Możesz zamówić swojego
Volkswagen podał dziś oficjalne ceny nowych wcieleń modeli Transporter i Caravelle. Można też skonfigurować własny egzemplarz i zamówić go u dealera.
Dla szybkiego przypomnienia: nowy Volkswagen Transporter został pokazany we wrześniu tego roku i jest to między innymi pierwsze wcielenie tego modelu, które dostępne będzie z hybrydami plug-in oraz z napędem na przednią, tylną albo obie osie. Ale spokojnie, jest też coś dla tradycjonalistów. Zwiększył się też rozstaw osi, wzrosła pojemność przestrzeni ładunkowej, większa jest też ładowność (1410 kg) i dopuszczalna masa przyczepy (2800 kg)
Nowy Volkswagen Transporter i Caravelle - cena w Polsce
154 770 zł za Transportera w wersji Furgon i 191 020 zł za Caravelle - tak prezentują się ceny otwierające konfigurator nowych Volkswagenów. Trzeba przy tym pamiętać o tym, że są to ceny netto, więc brutto oba samochody startują od 190 367 i od 234 955 zł. Choć raczej odsetek osób, które kupią auto do transportu czegoś albo jego odmianę do przewozu osób (Caravelle pomieści do 9 osób) i nie odliczą VAT-u, jest raczej pomijalny.
Dobra wiadomość dla fanów konwencjonalnych napędów jest taka, że na start nie ma nawet opcji, żeby wyjść poza 2-litrową jednostkę wysokoprężną. Transporter Furgon zaoferuje nam diesla o mocy 150 lub 170 KM i napęd na przednią oś lub obie. Podobnie zresztą ma się sytuacja z nową Caravelle.
Dopiero za jakiś czas gama znacznie się powiększy. Do wyboru będą hybrydy plug-in o mocy 232 KM albo silniki elektryczne - tutaj zakres mocy ma wynosić od 116 do aż 286 KM.
Nowy Volkswagen Transporter i Caravelle - wersje wyposażenia
Aktualnie Transporter Furgon oferowany jest w dwóch wersjach - jako Furgon (154 770 zł) i jako Furgon PanAmericana. W tej pierwszej odmianie dostaniemy w standardzie m.in. reflektory LED, klimatyzację automatyczną (1 strefa), radio z 13-calowym ekranem, cyfrowe zegary, system monitorowania pieszych i rowerzystów, asystenta świateł drogowych, tempomat i czujniki parkowania z tyłu.
PanAmericana (166 550 zł) dorzuca do tego regulowany w 8-kierunkach fotel kierowcy, 17-calowe felgi aluminiowe, lepsze tylne lampy, ogrzewanie prawego i lewego fotela, kierownicę wielofunkcyjną obszytą skórą i pakiet dodatków stylistycznych.
Caravelle występuje natomiast w czterech wersjach wyposażenia. Podstawowa (191 020 zł) oferuje m.in. LED-owe reflektory, 3-strefową klimatyzację, czujniki parkowania z tyłu, cyfrowe zegary i 13-calowy ekran. Life (199 470 zł) dorzuca do tego 17-calowe felgi aluminiowe, zderzaki w kolorze nadwozia, 2 gniazdka w kabinie kierowcy i 6 gniazdek USB z przedziale pasażerskim, zagłówki z regulacją wysokości i nachylenia oraz podłokietniki dla foteli kierowcy i pasażera.
Jeśli tego wciąż nam mało, to za 223 190 zł mamy Caravelle Style z adaptacyjnymi reflektorami matrycowymi, kamerą cofania, szybami termoizolacyjnymi z przodu i przyciemnianymi z tyłu, bezkluczykowym dostępem, ogrzewaniem przednich foteli i... 7 gniazdami USB w kabinie kierowcy.
Do tego dochodzi jeszcze pozycjonowana między Life a Style PanAmericana, która oferuje w dużej mierze te same dodatki, co w Transporterze z tym samym pakietem wyposażenia.
Czytaj również: