REKLAMA

Dacia Bigster w nowej wersji. Ma automat i napęd 4x4

Jesiennych porządków w cenniku Dacii Bigster ciąg dalszy. Właśnie zniknęła z niego jedna wersja, ale na nową z automatem i napędem 4x4 nie będziecie narzekać.

Dacia Bigster w nowej wersji. Ma automat i napęd 4×4
REKLAMA

Na pierwszy rzut oka Duster i Bigster mogą być trudne do rozróżnienia, ale w rzeczywistości dzieli je 22,7 cm, które przemawiają na korzyść tego drugiego modelu. Świeży hit Dacii ostatnio trochę podrożał, dlatego nie kupicie go już za 99 900 zł. Teraz z cennika usunięto jedną wersję napędową, ale w ramach rekompensaty pojawiła się zupełnie nowa.

REKLAMA

Nowa wersja napędowa Dacii Bigster

Dacia Bigster jest na rynku od początku 2025 roku i szybko stała się hitem. Klienci szukający taniego SUV-a nie musieli już ograniczać się do Dustera, a próg wejścia wynoszący 99 900 zł był dobrym wabikiem. Ostatnio pisaliśmy, że Bigster w podstawowej wersji napędowej podrożał, ale na szczęście reszta kwot pozostała taka sama. Teraz Dacii zachciało się kolejnych zmian.

W cenniku obowiązującym od 4 listopada klienci mieli do wyboru cztery wersje napędowe – mild hybrid 140, mild hybrid-G 140, mild hybrid 130 4x4 i hybrid 155. Pierwsze trzy korzystają z trzycylindrowego silnika 1.2 TCe i 6-biegowej manualnej skrzyni. Drugi oprócz benzyny może być zasilany LPG, a trzeci ma napęd 4x4. Czwarty to 1.8 połączone z silnikiem elektrycznym, akumulatorem o pojemności 1,4 kWh i automatyczną skrzynią biegów. Liczba w nazwie odpowiada mocy danej wersji.

Co się zmieniło? Z nowego cennika wprowadzonego 19 listopada usunięto wersję mild hybrid 130 4x4. Przypomnę – miała 1.2 TCe, 6-biegową skrzynię i napęd 4x4, za który polubili ją klienci. Zamiast niej od teraz możecie wybrać zupełnie nowe hybrid-G 150 4x4. Bigster w tej odmianie również ma 1.2 TCe, ale może jeździć na LPG, ma automatyczną 6-biegową dwusprzęgłową skrzynię i napęd 4x4.

To zmiana na plus

Większość klientów powinna cieszyć się z tej zmiany, bo liczba zalet przewyższa liczbę wad. Możliwość zasilania LPG, automatyczna skrzynia i 150 KM zamiast 130 KM brzmi zdecydowanie lepiej. Musicie pamiętać jednak, że wprowadzenie tej odmiany naturalnie wiąże się z nieco wyższą ceną. Oprócz tego nie dostaniecie jej w podstawowej wersji wyposażenia Essential, ale za to możecie w Journey.

Najnowszy cennik Dacii Bigster:

  • mild hybrid 140 – 101 400 zł (Essential), 110 400 zł (Expression), 118 900 zł (Extreme), 118 500 zł (Journey),
  • mild hybrid-G 140 – 101 400 zł (Essential), 110 400 zł (Expression), 118 900 zł (Extreme), 118 500 zł (Journey),
  • hybrid 155 – 124 900 zł (Expression), 133 400 zł (Extreme), 133 000 zł (Journey),
  • hybrid-G 150 4x4 – 128 900 zł (Expression), 137 600 zł (Extreme), 137 200 zł (Journey).

A tyle kosztował mild hybrid 130 4x4, którego już nie kupicie, ale może jesteście ciekawi:

  • mild hybrid 130 4x4 – 111 500 zł (Essential), 120 500 zł (Expression), 129 000 zł (Extreme).
REKLAMA

Dowiedz się więcej o marce Dacia:

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-21T11:12:42+01:00
Aktualizacja: 2025-11-20T10:19:59+01:00
Aktualizacja: 2025-11-19T18:49:05+01:00
Aktualizacja: 2025-11-19T15:58:18+01:00
Aktualizacja: 2025-11-19T12:55:20+01:00
Aktualizacja: 2025-11-19T11:25:48+01:00
Aktualizacja: 2025-11-19T11:00:59+01:00
Aktualizacja: 2025-11-18T12:18:41+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:44:06+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:07:27+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T14:23:35+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA