Wyciekły zderzaki nowego BMW M2. Oto jak mogłoby wyglądać całe auto
Liczymy, że BMW nie będzie zwlekać z pokazaniem najmocniejszej odmiany najmniejszego coupé i że M2 nie będzie wyglądać jak na tym renderze.
W ubiegłym tygodniu Bawarczycy pokazali nową generację BMW serii 2 Coupé. Nieduże, tylnonapędowe coupé, które ma kosztować co najmniej 150 tys. zł, podzieliło naszych Czytelników. Jedni twierdzą, że to najładniejsze BMW od lat i w tym samym kierunku stylistycznym powinny pójść pozostałe modele. Inni – że ma brzydki profil ze zbyt krótkim tyłem i niedopracowane detale. Możliwe, że wszystkich pogodzi wersja M2, która powoli zaczyna nabierać kształtów.
Zdjęcia zderzaków BMW M2 już trafiły do sieci
Wypłynęły na instagramowym profilu Sugardesign_1.
Zdjęcia przedstawiające zderzaki wraz ze zbliżeniami na detale wykonano w chińskim Chentian. Oczywiście, teoretycznie może to być nieskrępowana twórczość jakiegoś tunera, ale jak zwraca uwagę BMWBlog, na tym koncie pojawiały się już wcześniej wycieki, które faktycznie okazały się produktami BMW – np. zderzaki obecnego M3/M4. Z drugiej strony, zastanawiające jest to, że w zwykłej dwójce coupé, nawet M240i, nerki to jeden element – są widocznie ze sobą połączone, a tu składają się z dwóch części.
Jednak poziome poprzeczki na wzór tych z M3/M4 i sam wtopiony w nie znaczek sugerują, że faktycznie możemy mieć do czynienia z elementem przygotowanym przez bawarską markę.
Gotowe BMW M2 mogłoby wyglądać tak:
To render przygotowany przez kolejnego instagramera – bmw43__. Im dłużej mu się przyglądam, tym bardziej mi się nie podoba. Nie rozumiem koncepcji uprostokątowienia przedniej części M2. Może to pomysł na alternatywę dla utrójkątowionego, zwykłego coupé.
Ale możliwe też, że chodzi o to, by dość grzecznemu, w porównaniu do innych ostatnich projektów BMW, przodowi dwójki dodać trochę kontrowersyjnego pazura. Zaszokować, jak nerki w M4, albo wydech M Performance Parts. I jeśli faktycznie taki byłby cel BMW, to zapewne marka osiągnie sukces.
Ja póki co porównuję ten render z tym, co BMW proponowało w materii M2 do tej pory:
I wciąż uważam, że poprzedni model wygląda lepiej. Ale może nowy będzie lepiej jeździł?