REKLAMA

Największy SUV Hyundaia wyceniony. Szykuj 300 tys. zł

Jeżeli zawsze chciałeś mieć jeden z największych samochodów dostępnych w Polsce, a do tego masz liczną rodzinę, to szykuj 300 tysięcy i możesz kupić największego Hyundaia.

hyundai ioniq 9
REKLAMA

Hyundai Ioniq 9 mierzy 5,06 m długości, rozstaw osi jest imponujący i wynosi 3,13 m, a dzięki przemyślanej konstrukcji w środku znajdują się trzy rzędy foteli, więc można do niego zapakować liczną rodzinę. Występuje w trzech opcjach napędowych - 218 KM z napędem na tył, 313 KM w wersji z napędem na obie osie oraz 435 KM również z napędem na obie osie. Wszystkie odmiany są elektryczne, więc musimy wspomnieć o zasięgu - najsłabsza odmiana przejedzie 620 km, wersje 313 KM przejadą 606 km, a najmocniejsza o 6 km mniej. Imponujący zasięg jak na tak duży i ciężki samochód. Na żywo widział go już Mikołaj, który wrócił z tej prezentacji odmieniony, cały czas mówił coś o majestatyczności, krążowniku i technologicznej bestii. Jego wrażenia możecie przeczytać w tym artykule:

Mikołaj nie znał ceny auta, spekulował, że będzie w okolicy 310-320 tys. złotych. Część czytelników się przeraziła, ale na szczęście mogę ich uspokoić - Hyundai Ioniq 9 jest tańszy niż myśleliśmy.

hyundai ioniq 9

Hyundai Ioniq 9 - cena w Polsce

Cennik otwiera kwota 299 tys. zł. Za te pieniądze dostajemy odmianę 218 KM w wersji wyposażenia TECHNIQ, którego wyposażenie prezentuje się następująco:

  • System podgrzewania baterii
  • Pompa ciepła
  • Samopoziomujące zawieszenie tylne
  • Reflektory LED
  • Lusterka boczne elektrycznie składane
  • Wysuwane automatycznie klamki zewnętrzne
  • Fotele przednie podgrzewane
  • Podgrzewana kierownica
  • Klimatyzacja automatyczna - trzystrefowa
  • System multimedialny z 12,3” ekranem dotykowym
  • Cyfrowe zegary z 12,3” wyświetlaczem
  • Inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go
  • Aktywny system monitorowania martwego pola (BCA) i asystent ostrzegania o ruchu poprzecznym (RCCA)
  • Asystent unikania kolizji czołowych (FCA 2)
  • Przednie i tylne czujniki parkowania
  • Kamera cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi
  • Asystent jazdy autostradowej (HDA 2)
  • Inteligentna klapa bagażnika (z regulacją prędkości i wysokości otwierania)
  • Ładowarka bezprzewodowa do smartfonów
  • 6 portów USB typu C (100W każdy)
  • Gniazdo 230V (3,6kW) w bagażniku,

Za 10 tys. zł można dokupić pakiet Comfort, który dodaje:

  • Asystent unikania kolizji podczas cofania (PCA)
  • Fotel pasażera sterowany elektrycznie
  • Tapicerka skórzano-materiałowa
  • Fotele przednie i tylne podgrzewane
  • Asystent zdalnego parkowania (RSPA 2)
  • System kamer 360°
  • System wyświetlający widok z martwego pola (BVM)
  • Cyfrowy kluczyk 2.0

Gdybyście chcieli pytać mnie o zdanie, to poleciłbym dopłacić do tego pakietu.

349 900 zł kosztuje odmiana UNIQ z mocą 313 KM

Co znajdziemy w wyposażeniu w stosunku do wersji TECHNIQ?

  • Interaktywne diody LED na kierownicy
  • Asystent unikania kolizji podczas cofania (PCA)
  • Elektrycznie sterowana kolumna kierownicza
  • Reflektory LED (matrycowe)
  • Listwy boczne w kolorze czarnym
  • Fotele przednie Premium Relaxation
  • Fotele przednie sterowane elektrycznie (fotel kierowcy z pamięcią ustawienia)
  • Fotele w 1. i 2. rzędzie podgrzewane i wentylowane
  • Fotele w 3. rzędzie składane elektrycznie
  • Listwy progowe Deluxe
  • Oświetlenie nastrojowe wnętrza
  • Metalowe nakładki na pedały
  • Cyfrowe elektrochromatyczne lusterko wsteczne
  • Wyświetlacz Head-Up
  • System wyświetlający widok z martwego pola (BVM)
  • System kamer 360°
  • Asystent zdalnego parkowania (RSPA 2)
  • Żaluzje przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach
  • System Premium Audio BOSE (14 głośników)
  • Cyfrowy kluczyk 2.0
  • Gniazdo do ładowania (V2L) na zewnątrz

Do tej opcji możemy dokupić za 5000 zł pakiet SUN, który zawiera elektrycznie sterowane okno dachowe. Hyundai Ioniq 9 w wersji UNIQ ma praktycznie wszystko, co potrzebne, ale dla prawdziwych miłośników luksusu przygotowano wersję, która ma wszystko.

ioniq 9

Hyundai Ioniq 9 Caligraphy - dwie wersje mocy

Obie mają napęd na wszystkie koła. Słabsza o mocy 313 KM kosztuje 369 900 zł, a mocniejsza 435 KM to koszt 379 900 zł. Przy tych pieniądzach dopłata do najmocniejszej wersji jest względnie niewielka, więc nie zdziwię się, jeżeli to ona będzie najchętniej wybierana.

W stosunku do wersji UNIQ Caligraphy dostaje wyposażenie, na które składa się:

  • panoramiczne okno dachowe elektrycznie sterowane
  • Tapicerka skórzana ze skóry Nappa
  • Lampa UV-C do dezynfekcji
  • Kierownica obszyta skórą, dwukolorowa
  • Podsufitka i osłony przeciwsłoneczne wykończone zamszem

Za 5 tys. zł można dokupić pakiet Relax, który namiesza we wnętrzu. Tracimy jedno miejsce z tyłu, ale w zamian za to wersja 6-osobowa dostaje fotele kapitańskie w drugim rzędzie i przesuwaną konsolę środkową. Tyle samo kosztuje wersja Lounge, w której fotele kapitańskie mogą się obrócić o 90 i 180 stopni. Wprawdzie tylko na postoju, ale i tak jest fajnie.

REKLAMA
hyundai ioniq 9

Do każdej wersji można wybrać jedne z dodatków: ładowarkę wallbox 11 kW, kartę do ładowania z limitem 2300 kWh lub pakiet ubezpieczeń na rok. To jak, kupujecie?

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-07-03T14:19:08+02:00
Aktualizacja: 2025-07-03T10:40:30+02:00
Aktualizacja: 2025-07-02T19:03:34+02:00
Aktualizacja: 2025-07-02T18:45:52+02:00
Aktualizacja: 2025-07-01T20:12:51+02:00
Aktualizacja: 2025-07-01T17:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-07-01T12:38:30+02:00
Aktualizacja: 2025-06-30T17:02:29+02:00
Aktualizacja: 2025-06-30T11:18:58+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA