VW i Audi zmieniły logo w duchu social distancing. Oto propozycje dla reszty
Volkswagen i Audi przygotowały animowane gify, które zmieniają loga tych marek, żeby promować „social distancing”, ten najmodniejszy ostatnio sport. Podpowiadam, co powinni zrobić inni.
W sumie ani VW, ani Audi jakoś szczególnie się nie napracowały. Pewnie zrobienie takiego gifa zajęło im 5 minut pracy, a potem potrzebny był cały dzień zatwierdzania tego na kolejnych szczeblach zarządzania. No ale jest, proszę:
Bardzo ładne i przemawiające do wyobraźni. Ale jak to tylko Volkswagen i Audi? Przecież pandemia dotyczy wszystkich. No to proszę, wziąłem flamajster w dłoń (tak się mówi, flamajster – proszę nie poprawiać) i narysowałem kolejne. Uwaga.
Swój wkład w zmianę loga z okazji social distancing dołożył też fan Alfy Romeo, redaktor Piotr Barycki
Śmieszne są takie akcje, bo w sumie jazda samochodem w obecnych czasach to dość bezpieczny sposób poruszania się. No chyba, że jesteś taksówkarzem/taksówkarką, wtedy może być różnie, jak do samochodu wbiją ci się trzy pokasłujące osoby z gorączką. Ciekawe, czy nowe loga pozostaną z nami na dłużej – obstawiam, że o wiele dłużej niż nam się wydaje. Swoich logotypów nie będą musieli zmieniać tylko producenci chińscy.