Oto nowe Volvo S60. Pierwsze od lat Volvo bez silnika Diesla
Jeśli Volvo S90 było dla ciebie zbyt wielkie, V60 zbyt kombiaste, a SUV-ów nie lubisz, to Szwedzi właśnie zaprezentowali auto, które może rozwiązać ten problem. Oto nowe Volvo S60 - jeden z najbardziej ekscytujących samochodów, jakie stworzyła szwedzka marka. Przynajmniej według niej.

REKLAMA
REKLAMA
Najważniejsza wiadomość? Nowe S60 nie będzie oferowane z silnikami Diesla.

W ofercie pojawią się wyłącznie silniki benzynowe i hybrydy typu plug-in.

Dla tych, którzy nie lubią ładować samochodu z gniazdka, przeznaczone są T5 (250 KM) i T6 AWD (320 KM).

Przy czym najsłabsze T5 oferuje napęd wyłącznie na przednią oś.

Ci, którzy lubią jeździć na prądzie, będą mogli wybierać pomiędzy T6 AWD (ok. 345 KM) i T8 AWD (około 405 KM).

Oczywiście wszystkie jednostki napędowe będą czterocylindrowe.

Hybrydowa wersja T8 dostępna będzie z pakietem Polestar Engineered, który ma poprawić właściwości jezdne nowego Volvo S60.

W zestawie znajdą się m.in. inne obręcze aluminiowe, zmodyfikowane hamulce i zawieszenie.

Zmienione będzie też oprogramowanie silnika, który wygeneruje w takiej konfiguracji około 420 KM.

Nowe S60 posadowiono na płycie podłogowej SPA - tej samej, z której korzystają inne modele z serii 60, a także 90.

Podobny (szczególnie do V60...) wygląd będzie miało więc wnętrze, a i trudno będzie znaleźć wielkie różnice w opcjach wyposażenia.

Nie zabraknie m.in. systemów City Safety i Pilot Assist, a także systemu multimedialnego Sensus z obsługą CarPlay i Android Auto.

Do wyboru będą trzy wersje wyposażenia - Momentum, R-Design i Inscription.

Ceny S60, przynajmniej w Stanach Zjednoczonych, zaczną się od 36 tys. dol. (Momentum T5).

Najdroższe będzie S60 T8 Inscription - tutaj cena startuje od 55 tys. dol.

REKLAMA
Samochodu nie trzeba będzie jednak kupować za gotówkę - ma być oferowany również w usłudze Care by Volvo.

REKLAMA
Piotr Barycki
20.06.2018 16:52
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-10-29T17:53:10+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T16:55:42+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T16:03:25+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T14:26:08+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T12:54:49+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T12:04:02+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T11:35:59+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T11:10:19+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T10:53:38+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T09:04:40+01:00
Aktualizacja: 2025-10-29T07:50:50+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T18:19:58+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T18:18:49+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T16:44:11+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T13:41:41+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T12:18:26+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T11:27:57+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T10:29:06+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T08:41:28+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T07:46:35+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T19:54:19+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T19:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T17:30:48+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T15:48:11+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T15:11:53+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T13:47:50+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T12:50:49+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T11:18:25+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T09:35:48+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T07:44:20+01:00
Aktualizacja: 2025-10-26T19:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-26T16:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-26T14:00:00+01:00
11:00
Widzimy problem - minister Klimczak o odcinkowym pomiarze prędkości i fotoradarach akustycznychAktualizacja: 2025-10-26T11:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-26T10:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-26T09:07:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-26T08:01:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-25T19:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-25T18:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-10-25T17:00:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA







































