REKLAMA

Nowy Opel Astra Sports Tourer z polskim cennikiem. Można przebić 200 000 zł

Opel Astra nowej generacji w odmianie kombi doczekał się polskiego cennika. Cena? Od niecałyc 97 000 zł, aż po ponad 200 000 zł. 

Opel Astra Sports Tourer z polskim cennikiem. Można przebić 200 000 zł
REKLAMA
REKLAMA

Fani kompaktowych kombi mogą otwierać szampana. Nowy Opel Astra Sports Tourer właśnie zadebiutował w Polsce, a jego cena startuje poniżej 100 000 zł. Ok, jest tylko jedna wersja, którą wyceniono na mniej niż 100 000 zł, ale w tych czasach to zawsze coś.

Nowy Opel Astra Sports Tourer - cena w Polsce i silniki

96 900 zł - tyle zapłacimy, jeśli w salonie poprosimy o Astrę Sports Tourer, a na pytanie o jakiekolwiek opcje odpowiemy "nie". Pod maską będzie pracowało 110-konne 1.2 Turbo (3 cylindry), a przełożenia - a dokładniej sześć przełożeń - będziemy musieli zmieniać samodzielnie. Taki układ napędowy jest przy tym dostępny tylko dla bazowej wersji Astry oraz odmiany Edition (104 900 zł). I na odwrót - nie da się zamówić np. Astry z wtyczką w wersji Astra.

Wyposażenie standardowe najtańszej Astry? Między innymi pakiet bezpieczeństwa, fotochromatyczne lusterko, czujnik deszczu, automatycznie sterowane reflektory, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, klimatyzacja automatyczna (ale jednostrefowa), system multimedialny z 10-calowym ekranem, Bluetooth, DAB i CarPlay oraz Android Auto, 10-calowe, cyfrowe zegary, elektrycznie sterowany hamulec postojowy, dzielona tylna kanapa i LED-owe reflektory do jazdy dziennej.

Nowy Opel Astra Sports Tourer

Gdybyśmy jednak chcieli zaszaleć z opcjami, to i tak nie możemy dokupić niczego poza lakierem metalicznym. Nawet felgi aluminiowe będzie trzeba negocjować poza salonem.

Co jeszcze mamy do wyboru?

Pięć kombinacji, jeśli chodzi o układ napędowy:

  • 1.2 Turbo 130 KM, przekładnia manualna - od 109 900 zł (wersja Edition)
  • 1.2 Turbo 130 KM, przekładnia automatyczna - od 130 400 zł (wersja Elegance)
  • 1.5 Diesel (4 cylindry) 130 KM, przekładnia manualna - od 128 400 zł (wersja Elegance)
  • 1.5 Diesel 130 KM, przekładnia automatyczna - od 138 400 zł (wersja Elegance)
  • 1.6 Turbo (4 cylindry) Plug-in Hybrid 180 KM, przekładnia automatyczna - od 164 900 zł (wersja Elegance)

Najdroższy w cenniku jest oczywiście wariant hybrydowy - wersja GS Line to już 173 900 zł, natomiast Ultimate - 186 900 zł. Jak ktoś się bardzo postara, to pewnie uda mu się przekroczyć w tym ostatnim przypadku 200 000 zł. Wystarczy tylko dołożyć skórzaną tapicerkę, fotel kierowcy AGR z funkcją masażu i kilkoma innymi dodatkami (5000 zł), alarm (900 zł), jakiś kabel do ładowania, hak holowniczy, inny lakier i już powinniśmy wskoczyć powyżej tego nieco przerażającego poziomu.

REKLAMA
Nowy Opel Astra Sports Tourer

I ciekawostka na koniec: Opel Astra Sports Tourer w wersji PHEV ma masę własną z kierowcą 1717 kg. Wersja benzynowa to natomiast od 1376 do 1421 kg, z kolei diesel - od 1470 do 1483 kg. Swoje ta ekologia waży...

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA