Nowa Toyota C-HR ma już polską cenę. Mam nadzieję, że oszczędzałeś
Nowa Toyota C-HR doczekała się polskiego cennika. Cena? Bez niemal 140 000 zł nie ma nawet co podchodzić do zakupu.
Dla nieprzyjemnego przypomnienia - kiedy debiutowała poliftingowa wersja poprzedniej generacji Toyoty C-HR, za dwulitrową hybrydę trzeba było zapłacić 123 900 zł, natomiast super hiper Premiere Edition kosztowała 137 900 zł. Ale to było 4 lata temu, więc się nie liczy i lepiej o tym zapomnieć.
Nowa Toyota C-HR - cena w Polsce
139 900 zł - tyle kosztuje najtańsza Toyota C-HR nowej generacji. Za napęd odpowiada w jej przypadku hybrydowy układ napędowy wykorzystujący 1,8-litrowy silnik benzynowy, a całość generuje 140 KM. W ramach podstawowego wyposażenia tej odmiany dostaniemy m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, LED-owe światła z tyłu i reflektory, automatyczną klimatyzację dwustrefową, automatyczne klamki zewnętrzne, system multimedialny z 8-calowym wyświetlaczem, 6 głośników CarPlaya i Android Auto, a także spory pakiet systemów bezpieczeństwa i wspomagania jazdy, wliczając w to chociażby adaptacyjny tempomat, system utrzymania pasa ruchu, monitorowania martwego pola czy wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów.
Jeśli potrzebujemy lepszego wyposażenia, obejmującego m.in. 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego z nawigacją, USB-C dla drugiego rzędu, oświetlenie ambientowe, automatycznie ściemniające się lusterko wewnętrzne, inteligentny kluczyk, podgrzewane fotele z przodu i 18-calowe felgi, musimy sięgnąć po wersję Style. Ta zaczyna się od 156 900 zł, przy czym układ hybrydowy pozostanie ten sam. Gdybyśmy zapragnęli jednak hybrydowego 2.0, musimy przygotować co najmniej 165 900 zł.
Kolejnych prawie 10 000 zł (175 900 zł) trzeba naszykować, jeśli chcemy nie tylko wyposażenia z wersji Style, nie tylko 2.0 Hybrid, ale jeszcze zapragniemy napędu na obie osie AWD-i.
Wciąż nie są to jednak wszystkie warianty. Do wyboru jest jeszcze wyposażenie Executive, ze sportowymi fotelami, elektrycznym sterowaniem fotela kierowcy, elektrycznie podnoszoną klapą bagażnika i 18-calowymi felgami. Cena? 167 900 zł za 1.8 Hybrid, 176 900 zł za 2.0 i 186 900 zł za 2.0 AWD-i. Opcjonalnie można jeszcze dopłacić do Executive po 13 000 zł za pakiet Tech i VIP.
Na szczycie standardowej gamy stanie natomiast Toyoa C-HR GR Sport, wyceniona na minimum... 191 900 zł, przy czym tutaj od razu mamy w standardzie 2.0 Hybrid. Jeśli nasz GR Sport ma mieć jednak napęd AWD-i, to cennik będzie startował od 201 900 zł, które jeszcze możemy podbić o 13 000 zł za pakiet VIP.
Toyota C-HR doczeka się też dwóch wersji specjalnych na premierę. Cena? Nie pytajcie.
Ale możecie przeczytać. Toyota C-HR Premere Edition Executive kosztuje minimum 202 900 zł i ma wszystkie elementy wyposażenia Executive oraz dodane pakiety Tech i VIP oraz dwukolorowe malowanie. Cena? 202 900 zł za 2.0 Hybrid i 212 900 zł za 2.0 Hybrid AWD-i.
Podobnie wygląda sytuacja z GR Sport w odmianie Premiere Edition, postawionej na 20-calowych felgach. Takie same są też ceny - 202 900 zł za 2.0 Hybrid i 212 900 zł za 2.0 Hybrid AWD-i.
Zobaczymy, czy klienci właśnie popędzili do salonów.