REKLAMA

Ceny nowej Dacii Duster wyrwą was z butów. Nie zabijcie się pod salonem

Nowa Dacia Duster i jej polska cena zwalają z nóg. Powiedzieć, że jest świetnie, to nic nie powiedzieć. 

Ceny nowej Dacii Duster wyrwą was z butów. Nie zabijcie się pod salonem
REKLAMA
REKLAMA

Wiemy, że wszyscy na to czekaliście, sam nerwowo odświeżałem kartę przeglądarki, na której miałem otwartą stronę, gdzie powinien pojawić się cennik nowej Dacii Duster. Nie powiem, nowy model wygląda wspaniale, ale obawiałem się, że zobaczymy prawie 100 tys. zł za bazowy egzemplarz, bo przecież wszystko teraz drożeje, więc czemu Duster miałby być wyjątkiem? I wtedy na redakcyjną skrzynkę wpadł cennik, a ja czuję się jakbym wygrał na loterii.

Nowa Dacia Duster - polska cena zaczyna się od 79 900 zł

CO? Jak to możliwe? Czy Dacia dokłada do interesu? Nie mam najmniejszego pojęcia, ale jest wspaniale.

Cennik otwiera wersja Essential za 79 900 zł, która oferuje silnik o pojemności 1 l i mocy 100 KM i następujące wyposażenie:

• 6 poduszek powietrznych
• Klimatyzacja manualna
• Media Control: radio, USB-C, Bluetooth, 4 głośniki)
• Regulacja fotela kierowcy na wysokość
• Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
• Tylne czujniki
• Tempomat
• Elektryczne szyby z przodu
• Relingi dachowe
• Kanapa dzielona 1/3-2/3
• Felgi stalowe 16”

Za 87 900 zł klient dostaje wersję wyposażenia Expression z tym samym silnikiem. W stosunku do poprzedniej wersji zyskuje:

• Kamerę cofania
• Automatyczne wycieraczki
• Listwy ochronne na drzwiach
• Elektryczne szyby z tyłu
• Cyfrowy, kolorowy zespół zegarów 7”
• Media Display: 10” dotykowy ekran, bezprzewodowa
replikacja, usługi zdalne
• Konsolę centralnę ze podłokietnikiem i schowkiem
• Felgi aluminiowe 17”
• 6 punktów mocowania YouClip

Wyższą wersją z tym silnikiem jest wersja Extreme, w której za 93 900 zł znajdziecie automatyczną klimatyzację, automatyczne składanie lusterek, automatyczne światła drogowe, dostęp bezkluczykowy, fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego, modułowe relingi dachowe, gumowe dywaniki, łatwoczyszczącą tapicerkę.

Najwyższą wersją jest Journey, która kosztuje tyle samo co Extreme. Oprócz automatycznej klimy, lusterek i świateł drogowych i dostępu bezkluczykowego dostajecie ładowarkę indukcyjną, automatyczny hamulec postojowy, lepszą nawigację i lepszy system nagłośnienia z 6 głośnikami i felgi aluminiowe 18 cali.

Więcej o Dacii Duster przeczytacie w:

A co z innymi silnikami?

Tce 130 (1,2 l pojemności, 130 KM) z napędem na przód występuje tylko w wersji Extreme i Journey, kosztuje 100 900 zł, Hybryda 140 KM (silnik benzynowy 1,6 l i silnik elektryczny 36 kW) również występuje tylko w tych dwóch wersjach i jest wręcz bajecznie tania, bo kosztuje 117 400 zł. To jak za darmo, zaufajcie mi.

Dla zwolenników napędu na obie osie jest odmiana silnikowa TCe 130 KM z ceną 112 400 zł.

REKLAMA

A jak z dopłatami? Lakier metalizowany to 2700 zł, pełnowymiarowe koło to 800 zł. Pakiet zimowy to koszt 1200 zł - podgrzewane siedzenia i kierownica, a za 2200 zł dostaniecie czujniki parkowania przód/tył system kontroli martwego pola i kamerę multiview.

NIE ZABIJCIE SIĘ POD TYMI SALONAMI.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA