REKLAMA
  1. Autoblog
  2. Wiadomości

Cupry po liftingu mają już polskie ceny. Ile kosztują nowe Leon i Formentor?

W ramach liftingu najpopularniejsze modele marki Cupra otrzymały m.in. zmienione pasy przednie, a we wnętrzu zagościł nowy system multimedialny. Ile trzeba zapłacić za odświeżone wozy z Katalonii?

28.05.2024
17:44
cupra formentor ceny lifting
REKLAMA

Cupra Formentor to naprawdę częsty widok na polskich drogach. Kompaktowy crossover wciąż prezentuje się świeżo. Już niedługo będzie jednak można wskazać na niektóre egzemplarze i powiedzieć „o, to ten nowy”. Formentor po liftingu ma m.in. nowy pas przedni, który ma kojarzyć się z pyskiem rekina. Reflektory Matrix LED mają teraz sygnaturę świetlną w kształcie trzech trójkątów.

REKLAMA

Zmiany przeszedł także Leon - z przodu wygląda podobnie. Obydwa auta mają m.in. nowy system multimedialny, a w gamie silników przybyło trochę mocy. Zmiany powinny pomóc autom producenta z Barcelony w staniu się jeszcze częstszym bywalcem polskich (i nie tylko) parkingów. Pod warunkiem, że nie zrobi się zbyt drogo. W końcu lifting rzadko jest okazją do obniżenia cen. Jak jest w tym wypadku? Sami oceńcie.

Cupra Formentor po liftingu - ceny

cupra formentor ceny lifting

Bazowa wersja 1.5 TSI (nadal ma 150 KM) z ręczną skrzynią kosztuje od 138 400 zł. Popularniejsza odmiana z automatem (1.5 TSI zamienia się wtedy w miękką hybrydę) została wyceniona na 151 400 zł. Wersja 2.0 TSI o mocy 204 KM (przed liftingiem: 190 KM) kosztuje - już z napędem 4Drive - 170 000 zł, a hybryda plug-in o takiej samej mocy kosztuje 205 700 zł.

150-konny diesel 2.0 TDI wymaga wydania 157 700 zł, a bardziej emocjonujące wersje - czyli te z literami VZ w nazwie - kosztują nie mniej niż 212 000 zł (za wersję 265 KM). 2.0 TSI 333 KM wymaga wydania 238 400 zł, a 272-konny plug-in oznacza rozstanie z 257 300 zł.

Cupra Leon po liftingu - ceny

REKLAMA

Różnica w cenach między Formentorem a Leonem jest nieduża - trudno się więc dziwić, że wielu klientów woli nieco dopłacić i siedzieć wyżej, zwłaszcza że Formentor wygląda naprawdę atrakcyjnie.

Najtańsza Cupra Leon (1.5 TSI, 150 KM, manual) kosztuje 132 800 zł. Automat - od 147 800 zł. Diesel (z automatem) - od 159 200 zł. Wersja VZ została wyceniona na 190 600 zł. Kombi, nazywane tu Sportstourer, kosztuje nie mniej niż 140 500 zł. To oznacza, że do większego bagażnika trzeba dorzucić 7700 zł. Najdroższy Leon (kombi, hybryda 272 KM) kosztuje 214 900 zł, choć można tę cenę jeszcze zwiększyć, wybierając któryś z efektownych lakierów (matowe kosztują niemal 11 tysięcy złotych) albo pakietów wyposażenia. Tak czy inaczej, modele marki Cupra wciąż grają w lidze „wyglądam efektownie, kosztuje dość rozsądnie”. Więc pozostaną popularne. Zwłaszcza Formentor.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA