Audi wreszcie ma zmodernizowane pierścienie, ale nie te, o których pomyślałeś
Audi ma nowe logo, a raczej cztery nowe pierścienie, które robią lepsze wrażenie niż do tej pory. Jeżeli jesteś właścicielem 1.8 TSI i myślałeś, że w tytule chodzi o pierścienie w silniku, to niestety musisz obejść się smakiem.
![Audi wreszcie ma zmodernizowane pierścienie, ale nie te, o których pomyślałeś](https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2/autoblog/2024/05/1920x1080-desktop-new-model-ci-25324b01-1180x645.png)
Kierowcy Audi potrafią mówić o sobie, że są władcami pierścieni, inni mówią o nich pogardliwie w tym samym kontekście o zerach na masce, ale jednego nie można odmówić marce - jej logo wywołuje emocje. O to właśnie chodzi dużym korporacjom, żeby na widok ich loga użytkownik czuł emocje, a najlepiej, żeby było to pożądanie. Na tyle silne, żeby udać się do salonu i kupić jeden z modeli producenta. Logo Audi jest charakterystyczne i symbolizuje połączenie czterech producentów - Audi, DKW, Horch i Wanderer. Znacie je doskonale, potraficie narysować je z zamkniętymi oczami.W temacie pierścieni powstała również jedna z lepszych reklam w historii. Prosta, ale trafna i zapadająca w pamięć.
Nie przedłużajmy, zobaczmy, co przygotowali designerzy Audi w zakresie nowych pierścieni.
Audi ma nowe logo - cztery pierścienie robią wrażenie
Audi jakoś oparło się modzie sprzed dwóch i trzech lat, gdy wszyscy producenci odkrywali, że internet na smartfonach nie dość, że istnieje, to użytkownicy korzystają z niego częściej niż w tradycyjny sposób. Dlatego zaobserwowaliśmy falę spłaszczania logo do 2D i upraszczania ich, żeby lepiej wyglądały na małych ekranach. Tymczasem Audi stało gdzieś z boku, zapewne przekonane, że poczyniło kroki w kierunku spłaszczania logo już w 2016 r. Jednak najwidoczniej uznano, że czas na większe zmiany i oto przed państwem nowe cztery pierścienie:
![nowe logo audi cztery pierścienie](https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2/autoblog/2024/05/1920x1080-desktop-new-model-ci-25324b01-1.png)
Co się zmieniło? Pożegnaliśmy srebrne logo, bo nowe pierścienie występują w dwóch wariantach. W pierwszym białe pierścienie osadzone są w szklanym korpusie, a wokół nich znajduje się delikatna czarna obwódka. W drugim wariancie pierścienie są czarne, a obwódka wokół nich ciemnoszara, ale na zdjęciach wygląda jakby również była czarna. Prezentuje się tak:
![nowe logo audi cztery pierścienie](https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2/autoblog/2024/05/1920x2560-desktop-new-model-ci-25324b03.png)
W ramach nowej strategii identyfikacyjnej ujednolicono oznaczenia modelu. Od teraz w każdym nowym Audi na słupku B znajdzie się oznaczenie modelu, wersji i technologii. Napisy na słupku B mają być umiejscowione, żeby zawsze je widzieć podczas wsiadania.
![](https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2/autoblog/2024/05/1920x2560-desktop-new-model-ci-25324b06.png)
Złośliwi powiedzą, że to celowy zabieg, dzięki któremu nikt się nie pomyli przy wsiadaniu do samochodu, ale zostawmy śmieszki. Nowe logo wygląda dobrze, więc jestem spokojny o sprzedaż, a i producenci aftermarketowych rozwiązań również się ucieszą, bo wielu właścicieli Audi zapragnie wymienić logo w swoich samochodach.
Więcej o Audi przeczytacie w: