REKLAMA

70-lecie rozpoczęcia produkcji w FSO. Nie sądziłem, że zostało jeszcze tyle Polonezów

Tym bardziej nie spodziewałem się, że niektóre będą mi się podobać.

70-lecie rozpoczęcia produkcji w FSO. Subiektywny miks najlepszych ujęć
REKLAMA
REKLAMA

Wpadliście tu pooglądać zdjęcia z Polonezami, więc nie będę się rozwodził – ani nad straconymi szansami FSO (o tym pisał Michał), ani o tym, jak wyglądało rozpoczęcie produkcji w tym miejscu 70 lat temu (opisałem to w książce „Paskudnik Warszawski”), ani też o konflikcie, jaki pojawił się między organizatorami dwóch równoległych wydarzeń, ponieważ nie mam o nim pojęcia, a także nie zamierzam mieć. Większość osób po prostu przyjechała przewietrzyć swoje polskie klasyki i chwała im za to. Lecimy z FSO-mixem, a zdjęcia dostarczył oczywiście Chris Girard.

70 lat fso
Nie sądziłem, że tak dobry tuning jeszcze istnieje. Ten Polonez jest naprawdę niezły. Do filmu by się nadawał.
Warszaw było dość mało. Znak czasów.
Co to są za paskudne felgi? Z Vitary?
70 lat fso
Dziwny ten Polonez.
70 lat fso
Wszystko wygląda klasycznie na ATS Classic.
70 lat fso
Niestety Poloneza z Orciari nie ratuje nawet kolor Giallo Ginestra. To istne il pocracco.
Gaszą zapał do motoryzacji.
70 lat fso
Te czarne odbojniki są po to, żeby kamienie nie porysowały cennej maski od Poloneza.
O, Espero
Nigdzie Warszawy nie pasują lepiej niż tu
Piękna paka. To prawdziwe australijskie UTE.
Piękne.
Nie zabrakło ciekawych retro-felg.
Niewiele było Lanosów, wszystkie były zajęte rozwożeniem jedzenia.
Szanuję ludzi, którzy odrestaurowują auta zabytkowe.
W sumie to nie jest zły projekt – wizualnie.
Jak się w końcu mówi, FSO czy FSM?
70 lat fso
Są Polonezy, które nawet mi się podobają.
70 lat fso
Tu tylko kolor.
Spokojnie, ta obok też będzie. Na końcu miksu.
Ten styl ma jakąś nazwę, ale nie śmiem jej wymówić.
WAC = Warszawa Śródmieście.
Masa krytyczna.
70 lat fso
Swap 1. Wygląda na Rovera 1.8.
Swap 2. Opel w Polonezie. Już lepiej się nie da.
Swap 3. V-szóstka. To jest jakieś.
Swap 4. Tu jest turbo. Ale co to za silnik, to nie wiem.
Swap 5. Co tu się dzieje, to też nie wiem. Silnik wygląda podobnie do fiatowskiego 2.0 DOHC, ale też chyba ma turbo. Ja tu widzę temat do podjęcia: swapy w Polonezach.
Swap 6. Uturbione OHV. Chyba. Jakiś horror.
Prawie jak ten z Olsztyna, którego opisywaliśmy.
70 lat fso
Chcę to.
A wystarczyło kupić wersję Cargo.
Czego nie można odmówić temu zlotowi? Różnorodności kolorystycznej.
Dobry ten 132, a ten 125p w tle też niezły bandzior. Grał w filmie „Bogowie”.
70 lat fso
Mogłem takiego kupić w 1998 r. za 2000 zł. Był w niezłym stanie.
O małe blachy, zgłaszam do prokuratury!
Jak na giełdzie samochodowej w dziale „polskie”.
70 lat fso
Kombi + laminat = kombinat.
Były też dobre przebrania.
70 lat fso
Wąs.
70 lat fso
Absolutnie najlepszy kolor Poloneza na tym zlocie.
70 lat fso
Lekko niepasujący emblemacik. Ale w sumie całe to auto jest tak spasowane.
70 lat fso
Idealny obrazek jak z wakacji 1995. Brakuje tylko wąsatego ojca naprawiającego awarię na poboczu.
70 lat fso
Dalej nie podejrzewają, że nie jestem Polonezem
70 lat fso
Warszawa kombi to jest powiem Wam, sztos
70 lat fso
Ten też dobry, jak na Poloneza. To kolor zieleń stepowa. Choć w sumie nie jestem pewien.
70 lat fso
Truck z końca produkcji w takim stanie - piękna sprawa. To już oczywiście ZSD Nysa.
70 lat fso
„Tu kupisz Poloneza, na którego cię stać”
DO KASACJI.

Dobrze, czas na najciekawszy samochód zlotu.

REKLAMA
70 lat fso
Jest nim ta Syrena 100. Rewelacja. Ten stan, ta patyna, ta długa klapa. Ależ bym ją filmował.

No i to tyle, nara!

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA