Japoński SUV wyceniony. Toyota nie bierze jeńców
Toyota Corolla Cross przeszła spektakularny lifting. Chętni już planowali ustawiać się pod salonami, ale czekali na ceny. My już je mamy i mówimy: jest dobrze.

Toyota Corolla Cross przeszła ogromną metamorfozę. Nowy przód jest dynamiczny, zwraca uwagę i sprawi, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. Nie da się go pomylić z poprzednim modelem, ale wszyscy czekali na ceny, bo to one decydują o tym, które miejsce w tabeli sprzedaży zajmie ten samochód. To, że znajdzie się wysoko, to wiadomo, bo ma wszystkie atuty w ręku - Toyota, SUV, hybryda.
Nowa Toyota Corolla Cross - ceny w Polsce
Nie przedłużajmy. Nowy SUV może być wasz już za 141 600 zł. Za tyle kupicie samochód w wersji Comfort z silnikiem 1.8 o mocy 140 KM, ale dopłaćcie do mocniejszej odmiany - 2.0 o mocy 178 KM, bo ta startuje od 150 300 zł. Niezależnie od wybranej jednostki moc trafia na przednie koła. Co w standardzie ma wersja Comfort?
- 17-calowe felgi aluminiowe,
- relingi dachowe,
- dwustrefową klimatyzację automatyczną,
- kamerę cofania,
- układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów,
- inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC),
- 12,3-calowy cyfrowy wyświetlacz na tablicy wskaźników,
- system multimedialny Toyota Smart Connect z 10,5 calowym ekranem dotykowym, inteligentnym asystentem głosowym oraz nawigacją online.
Standardem w nowej Corolli Cross jest najnowsza ładowarka indukcyjna, a także podgrzewane fotele przednie.

Wyżej jest Toyota Corolla Cross w wersji Style
Wersja z silnikiem 1.8 kosztuje od 153 200 zł, natomiast wersja 2.0 od 161 900 zł (napęd na przód), a napęd na wszystkie koła możecie mieć od 171 600 zł. W porównaniu z wersją Comfort dostajemy:
- 18-calowe felgi aluminiowe.
- przyciemniane szyby tylne,
- nakładki progowe
- światła do jazdy dziennej oraz tylne lampy w technologii LED.
- podgrzewaną kierownicę,
- przesuwany podłokietnik w pierwszym rzędzie siedzeń,
- elektrycznie unoszone drzwi bagażnika,
- inteligentny kluczyk,
- przednie i tylne czujniki parkowania
- układ detekcji przeszkód (ICS).
- Pakiet systemów bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-MATE jest rozszerzony o system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) z asystentem bezpiecznego wysiadania (SEA), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem (RCTAB)
Nowy hit - Toyota Corolla GR Sport
Występuje tylko z silnikiem 2.0. Odmiana pędzona na przód kosztuje od 173 600 zł, a na wszystkie koła od 183 300 zł. Co dostajemy w zamian? Obniżone o 10 mm, dostrojone zawieszenie, zmodyfikowany układ kierowniczy, a także dodatkowy nowo opracowany tryb Sport. Ponadto czarne 19-calowe felgi aluminiowe, specjalny wzór grilla, czarny emblemat Toyoty, a także dwukolorowe malowanie nadwozia z czarnym dachem. Tylko w tej wersji dostępny jest lakier Storm Grey. We wnętrzu nie brakuje logotypów GR, a fotele mają czerwone przeszycia.

Na szczycie gamy jest odmiana dla bogatych - Toyota Corolla Cross Executive
Występuje wyłącznie z silnikiem 2.0 - wersja z napędem na przód kosztuje 176 500 zł, wersja z napędem na wszystkie koła i-AWD kosztuje od 186 200 zł. Co dostaniemy? Wszystko. A konkretnie? Światła w technologii Matrix LED z systemem AHS i listwą świetlną w górnej części grilla. Dodatkowo znajdziemy oświetlenie ambientowe, system Premium Audio JBL z dziewięcioma głośnikami, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni, zaawansowany asystent parkowania oraz fotel kierowcy z elektryczną regulacją. Fotele mają skórzaną tapicerkę (skóra naturalna i syntetyczna).
To jak? Biegniecie?
Więcej o Toyocie Corolli Cross przeczytacie w: