Oto nowe BMW M2 CS. 530 KM, 520 tysięcy złotych i kaczy kuper gratis
Nowe BMW M2 CS oficjalnie zadebiutowało. Nie dość, że jest piękne, to ma wspaniałego ducktaila. Co dostaniecie za 520 tys. złotych?

BMW M2 to jeden z lepiej wyglądających samochodów marki i jeżeli wierzyć opiniom profesjonalistów - jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na świecie. Małe, szybkie i zwinne auto doczekało się swojej wzmocnionej odmiany. Dwie literki CS zmieniają wszystko, łącznie z wyglądem.
Nowe BMW M2 CS - o to chodziło
Nowe BMW M2 CS ma pod maską ten sam sześciocylindrowy silnik co zwykła wersja, ale specjaliści z BMW wzięli go w obroty i w efekcie zwiększyli jego moc aż o 50 KM, co oznacza, że małe coupe ma taką samą moc jak BMW M3 Competition, a wazy sporo mniej. Bawarczycy nie byliby sobą, gdyby nie zastosowali trochę diety, Dzięki temu odmiana CS jest o 30 kg lżejsza niż regularna wersja.

Cała moc trafia na tył za sprawą 8-biegowej skrzyni M Steptronic. Co daje mniejsza masa, moc 530 KM i moment obrotowy wynoszący 650 Nm? Sprint do setki zajmuje 3,8 s, czyli jest o 0,2 s krótszy niż w regularnej wersji. Do 200 km/h rozpędzi się w 11,7, czyli aż o 1,2 s szybciej niż zwykłą wersja. Niektórzy powiedzą co to jest 1,2 s, ale aż ciśnie się wtedy odpowiedź, żeby zapytali swoje dziewczyny, jednak nie będziemy tacy złośliwi. Każda urwana sekunda w tym zakresie to popis możliwości inżynierów i należy im oddać, że udało się osiągnąć naprawdę dużo.








Nowe BMW M2 CS pojedzie maksymalnie 302 km/h, czyli aż o 17 km/h więcej niż zwykła wersja z dokupionym pakietem M. W ramach zmian znajdziecie w tym modelu zupełnie nowy układ wydechowy z końcówkami z włókna węglowego i tytanu. Bawarczycy obniżyli o 8 mm zawieszenie, dostroili je bardziej wyczynowo. W standardzie znajdują się hamulce z pływającymi tarczami, a za dopłatą możecie mieć ceramiczno-węglowe, poznacie je po złotych zaciskach. Samochód w standardzie wyjeżdża na oponach torowych 275/35 R19 z przodu i 28/30 R20 z tyłu, ale możecie wybrać opony sportowe, które nadają się na drogę publiczną oraz opony Ultra Track, które nadają się tylko na tor.

Ale i tak najbardziej podoba mi sie ten monstrualny kaczy kuper. Wspaniałość to mało powiedziane. Od razu widać, że to potężna odmiana.




W środku znajdziecie masę włókna węglowego i alcantary, karbonowe fotele kubełkowe z podświetlanym napisem CS, takie samo podświetlenie znajduje się na boczkach drzwi.



Nowe BMW M2 CS jest wspaniałe
Nie ma sensu więcej pisać - to jest świetne auto i nie da się nim nie zachwycać. Tak się robi sportowe coupe.