REKLAMA

MG HS w wersji hybrydowej, tej polskiej. 128 900 zł na start

Jeśli czekaliście przypadkiem ja miłe rabaty na Toyotę RAV4, to pewnie nadejdą, bo na nasz rynek wchodzi MG HS Hybrid+. Hybryda, jaką lubimy.

MG HS w wersji hybrydowej, tej polskiej. 128 900 zł na start
REKLAMA

MG HS to przebój polskiego rynku, najchętniej kupowany u nas chiński samochód. Omoda, Jaceoo i BAIC próbują go kąsać, ale panowanie MG HS chyba na razie jest niezagrożone. Nie z wersją Hybrid+, czyli taką, którą lubimy i cenimy.

REKLAMA

Nie jest to pierwsze hybrydowe MG

MG HS jest już dostępne z napędem hybrydowym, ale nie dokładnie takim, jaki cieszy się największym zainteresowaniem. Występowało do tej pory z silnikiem spalinowym 1.5 i w układzie hybrydowym typu plug-in, czyli z możliwością podłączania do źródła energii, najczęściej domowego gniazdka.

Ta możliwość oczywiście jest wspaniała, jeśli ktoś posiada łatwo dostępne gniazdko. W Polsce popularność zdobyły hybrydy typu zamkniętego, bez możliwości doładowywania z zewnątrz. Na tym swój sukces zbudowała Toyota. MG ma takie hybrydy w ofercie, ale ten układ stosowany jest w mniejszych modelach MG3 i MG ZS. Teraz trafi również do MG HS.

MG HS Hybrid+ za 128 900 zł w promocji

MG HS Hybrid+ wchodzi do Polski. Występuje, tradycyjnie już, w dwóch wersjach wyposażenia, Excite i Exclusive. Pierwsza w katalogu kosztuje 137 900 zł, druga 148 900 zł. W promocji możemy mieć MG HS Hybrid+ za 128 900 zł w wersji Excite, a w droższej za 139 900 zł. Co oznacza, że można mieć auto hybrydowe tych rozmiarów, czyli Toyoty RAV4, w cenie poniżej 130 tys. zł. To już jest naprawdę wielki atut tego modelu, a przypomnę tylko, że wersja spalinowa w wersji Exclusive i w promocji minimalnie schodzi poniżej 130 tys. zł. To chyba wiadomo, po który wariant pójdą klienci.

Łączną moc układu wyliczono na 224 KM, a auto przyspiesza do 100 km/h w 7,9 s. Prędkość maksymalna to 190 km/h. MG HS Hybrid+ w cyklu mieszanym ma zużywać 5,5 l na sto kilometrów. Silnik benzynowy ma pojemność 1.5 l.

Wersje wyposażenia różnią się między sobą niewiele. Podstawowa nie ma automatycznej klimatyzacji dwustrefowej (ma jednostrefową automatyczną), przednich czujników parkowania i kamer dających obraz 360 stopni, podgrzewanych przednich siedzeń i rozbudowanej ich regulacji, pamięci ustawień lusterek bocznych, elektrycznie sterowanej klapy bagażnika, bezprzewodowej ładowarki telefonu, ma dwa głośniki mniej (6), nie obsługuje aplikacji iSmart, występują też różnice w sterowaniu szybami bocznymi (wszystkie elektrycznie). Czyli za 128 900 zł mamy kompletny samochód, bez braków w wyposażeniu.

W ten sposób nie tylko chińscy rywali zyskali kłopot w pościgu, ale też bardziej znane nam do tej pory marki będą tracić swoje miejsca w rankingu sprzedaży. Tak wyceniony hybrydowy SUV to poważny cios.

REKLAMA

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-11T18:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-11T13:12:12+02:00
Aktualizacja: 2025-06-11T11:06:19+02:00
Aktualizacja: 2025-06-11T09:26:17+02:00
Aktualizacja: 2025-06-10T17:50:18+02:00
Aktualizacja: 2025-06-10T14:58:03+02:00
Aktualizacja: 2025-06-10T13:51:24+02:00
Aktualizacja: 2025-06-10T13:47:36+02:00
Aktualizacja: 2025-06-10T07:56:41+02:00
Aktualizacja: 2025-06-09T19:24:14+02:00
Aktualizacja: 2025-06-09T15:32:55+02:00
Aktualizacja: 2025-06-09T13:49:52+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA