Hyundai INSTER - unikatowy design, wszechstronne zastosowania i wyróżniający zasięg. Zawsze w wersji dla Ciebie

Lokowanie produktu: Hyundai

Hyundai INSTER to samochód, który daleko wykracza poza swój segment. Łączy unikatowy design i technologiczne zaawansowanie, pozostając przy tym wszechstronnym samochodem o wyróżniającym zasięgu.

Hyundai INSTER – unikatowy design, wszechstronne zastosowania i wyróżniający zasięg. Zawsze w wersji dla Ciebie

Hyundai INSTER łączy cechy dotychczas niespotykane w segmencie. Niewielkie rozmiary i napęd elektryczny sprawiają, że świetnie sprawdzi się w wielkomiejskiej dżungli. Oferuje przy tym wyjątkowo dużo przestrzeni i niespotykany design. Ominiemy nim miejskie korki, a także łatwo - i dzięki elektrycznemu napędowi, za darmo - zaparkujemy. Odpowiada też na różne potrzeby, czasami dość zaskakujące.

Ten samochód łączy wiele pozytywnych cech i można skonfigurować go na kilka różnych sposobów. Sprawdzi się jako samochód podstawowy, ale też jako drugie auto w rodzinie. Wystarczy dobrze dobrać wersję do swoich potrzeb, nigdy nie tracąc jego najważniejszych cech. Elektryczny napęd nie odstraszy mieszkańców miast, którym coraz łatwiej jest korzystać z rozwijającej się infrastruktury ładowania.

Samochód większych rozmiarów

Hyundai Inster to nowe oblicze miejskich samochodów. Wyraźnie odcina się od aut skrojonych pod wymogi budżetowe, tych, które nigdy nie miały podobać się kierowcom, a jedynie ich portfelom. Jest większym samochodem w mniejszym i atrakcyjnym opakowaniu. Moc silnika elektrycznego (95 lub 115 KM) sprawi, że będzie pełnoprawnym uczestnikiem ruchu drogowego. Ma rozmiary idealne do miasta, ale nie straszna mu też miejska obwodnica.

To będzie idealny wybór dla osób, które chcą rozpocząć flirt z elektrycznym napędem, nawet jeśli mieszkają poza granicami miasta. Dla osób, które do tej pory potrzebowały dużo przestrzeni w samochodzie. Teraz dzieci wyprowadziły się z domu i nie jest już potrzebny rodzinny autobus, ale z przestrzeni trudno jest zrezygnować. Hyundai INSTER może być na to dobrą odpowiedzią, niezależnie od tego, czy będzie pierwszym, czy drugim autem w rodzinie.

Na pewno sprawdzi się w trakcie jazdy miejskiej - ma tylko 382,5 cm długości dlatego wciśnie się nawet w niewielkie miejsca parkingowe. Mimo tego wewnątrz oferuje przestrzeń jak auta z wyższych segmentów. Jego rozstaw osi to 258 cm.

Najwyższa wersja wyposażenia CROSS SMART pozwoli również autem o wyglądzie crossovera korzystać z życia poza miejską dżunglą. INSTER w tej wersji będzie wyposażony w duże plastikowe osłony, relingi dachowe, unikalny dla tej wersji wzór felg i specjalny bagażnik dachowy.

Możliwość złożenia oparć wszystkich foteli zupełnie na płasko umożliwi rozłożenie materaca (już wersji podstawowej). Funkcja V2L to z kolei szansa na ciepły posiłek i ciepłe napoje na łonie przyrody. Umożliwia podłączenie urządzeń elektrycznych do samochodu (o mocy do 3600 W), takich jak czajnik, suszarka do włosów, a nawet kosiarka do trawy. Można mieć swoją cywilizację nawet poza miastem.

W takim samochodzie znajdziemy też pompę ciepła, ładowarkę indukcyjną, kamerę 360 stopni, podgrzewane siedzenia i kierownicę. Można też zamówić elektrycznie sterowane okno dachowe. Na pewno pasowałby tu też lakier Tomboy Khaki, który podkreśliłby wyprawowe możliwości samochodu. Ciemną tapicerkę, charakterystyczną dla modeli CROSS, ożywią zielone wstawki.

Liczba dostępnych opcji wyposażenia, która nie jest typowa dla tego segmentu pojazdów, sprawia, że to auto nie wymaga żadnych kompromisów. Napęd elektryczny też nie jest przeszkodą, gdyż auto wersji CROSS SMART ma na pokładzie wariant akumulatorów o pojemności 49 kWh i ładuje się od 10 do 80 proc. pojemności w 30 minut.

Samochód skonfigurowany „na bogato" dla dwójki dorosłych, aktywnych ludzi może kosztować 143 900 zł, a taką cenę da się jeszcze obniżyć i to znacznie, dzięki rządowym dopłatom.

Auto o wyróżniającym designie

Można wydać znacznie mniej i wciąż kupić atrakcyjny wizualnie i funkcjonalny samochód. Hyundai INSTER sprawdzi się także u młodych osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z motoryzacją, albo po prostu chcą przejść na napęd elektryczny. Dla nich wystarczająca może być wersja MODERN.

Ponad połowa Polaków mieszka w domach, nie powinni więc mieć żadnych obaw o ładowanie elektrycznego samochodu, nawet gdy wybiorą wariant z mniejszą baterią (42 kWh) i bez pompy ciepła. Wybierając wersję MODERN można skonfigurować wyjątkowo ładny samochód. Decydując się na auto zeroemisyjne, zmniejszymy też dystans dzielący nas od centrum miasta, w którym łatwo i za darmo można zaparkować.

INSTER oferuje aż 10 odmian kolorystycznych, co jest praktycznie niespotykane w tym segmencie. Podobnie jak możliwość tworzenia zestawień dwukolorowych. Wybrany lakier uzupełni charakterystyczny motyw prostokątnych pikseli zastosowany w tylnym oświetleniu. Przód ozdobią zaś niewielkie i budzące pozytywne skojarzenia niewielkich rozmiarów reflektory. Wnętrze może rozweselić jasna tapicerka w kratkę. Do INSTER-a można zamówić felgi w rozmiarze 17, ale i 15 cali.

Za 108 900 zł dostaniemy ładny i dobrze wyposażony samochód w wersji MODERN, z automatyczną skrzynią biegów. Dobierając pakiet TECH za 5500 zł, zyskamy dodatkowe oświetlenie wnętrza, bagażnika i interaktywne oświetlenie LED. Osłony przeciwsłoneczne będą również podświetlane, a przy okazji funkcja V2L również będzie na pokładzie. Wersja MODERN z pakietem to dobry wybór dla osób, które chcą korzystać z ekologicznego napędu, nie rezygnując przy tym z atrakcyjnego wizualnie samochodu.

Auto elektryczne w przystępnej cenie

Hyundai INSTER już w bazowej wersji imponuje przyspieszeniem. Podstawowa wersja rozpędza się do 100 km/h w 11,7 s. Mocniejsza potrzebuje na to 10,6 s. Prędkość maksymalna to nawet 150 km/h. W tym segmencie to bardzo dobre wyniki. Konkurencja zaniedbała tę ważną cechę elektrycznego samochodu, inne miejskie, elektryczne auta nierzadko potrzebują na sprint aż 20 sekund, a ich prędkość maksymalna potrafi kończyć się na 125 km/h. Dlatego osoby celujące w wersję podstawową nie muszą się obawiać o osiągi swojego samochodu.

W przypadku Hyundaia nie powinniśmy się bać o dynamikę, sportowe modele Hyundaia oznaczane literą N, podkreślają, że marka dba o ten aspekt w swoich pojazdach. Nawet samochód zaprojektowany z myślą o ruchu miejskim imponuje dynamiką w swoje klasie.

Gdy wybierzemy najtańszą wersję Pure za 99 900 zł, otrzymamy sprawne auto, stworzone do życia w mieście. To dobry wybór dla osób mieszkający w zabudowie jednorodzinnej, z dostępem do elektrycznego gniazdka, które chcą skorzystać z przystępnej cenowo oferty, ale też nie chcą rezygnować z wyposażenia.

W przeciwieństwie do innych aut segmentu, INSTER oferuje od razu automatyczną klimatyzację, składane i podgrzewane boczne lusterka, czy bezkluczykowy dostęp do pojazdu. Na pokładzie będą obecne też czujniki parkowania, wsparte kamerą cofania.

Wszyscy pasażerowie mają dużo miejsca na głowę i nogi, a przestrzeń bagażową można powiększyć, przesuwając tylną kanapę. Nawet w podstawowej wersji INSTER jest użytecznym samochodem.

Konkurencja nie oferuje zbioru tych cech. Może mieć auta ładne, ale nie będą one przestronne. Zaoferuje pojazd funkcjonalny, ale będzie umiarkowanie atrakcyjny wizualnie. Da dobrą cenę, to ucierpi wszystko: jakość, osiągi, zasięg i wygląd, a auto nie będzie zaawansowane technologicznie. Hyundai INSTER łączy te zalety, oferuje też najlepszy w swoim segmencie zasięg, sięgający 355 km (wersja z akumulatorami 49 kWh).

Dzięki rządowym dopłatom do zakupu samochodów elektrycznych, sięgającym nawet 40 tys. zł, jego cena może być dużo bardziej atrakcyjna niż ceny podobnych rozmiarów aut spalinowych. Pokona je oferowaną przestrzenią, designem i technologicznym zaawansowaniem.

Lokowanie produktu: Hyundai
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-03-20T11:52:36+01:00
Aktualizacja: 2025-03-19T18:23:44+01:00
Aktualizacja: 2025-03-18T17:50:35+01:00
Aktualizacja: 2025-03-18T14:56:47+01:00
Aktualizacja: 2025-03-17T20:03:29+01:00
Aktualizacja: 2025-03-17T15:09:16+01:00
Aktualizacja: 2025-03-17T13:41:29+01:00
Zobacz komentarze