Nowe BMW X3 ma już ceny. Bez ćwiartki nie podchodź
Nowe BMW X3 ledwo wjechało na rynek, a już pojawiło się w polskim konfiguratorze. Ceny? Bez 250 000 zł nie ma co podchodzić, a fani mocniejszych doznań będą musieli sporo dopłacić.
Ale pewnie i tak chętnie to zrobią, bo niemal 400 KM i 4,6 s do setki to jednak kusząca propozycja.
Nowe BMW X3 - silniki i ceny
Wybór niestety - przynajmniej na ten moment - nie jest porażający. Możemy wybierać między jednym dieslem, jedną hybrydą plug-in i dwoma wersjami benzynowymi, z czego jedna jest cywilna, druga to odmiana oznaczona już literką M. Nie, jeszcze nie "prawdziwe" M, ale mocy nie powinno zabraknąć.
Kompletny cennik podstawowych wersji prezentuje się obecnie tak:
- BMW X3 xDrive20 - 2.0, 208 KM - 250 000 zł
- BMW X3 xDrive20d - 2.0, 197 KM - 260 000 zł
- BMW X3 xDrive30e - 2.0 + napęd elektryczny, 299 KM - 280 000 zł
- BMW X3 M50 xDrive - 3.0, 398 KM - 365 000 zł
I gdyby ktoś pytał, co dostanie, jeśli wybierze odmianę bazową i nie dopłaci kompletnie nic, to auto pod jego domem będzie wyglądać tak:
A w środku tak:
Oczywiście, jeśli zamówi M50, to wizualnie z zewnątrz trochę się zmieni:
Aczkolwiek i tak obstawiam, że nowe BMW X3, które będziemy najczęściej oglądać na drogach, to nie M50, a poczciwe 20d z obowiązkowym pakietem M (18 000 zł), czyli coś takiego:
Do tego pewnie uda się dorzucić pakiet premium (adaptacyjne reflektory LED, podparcie lędźwiowe z przodu i trochę dodatków - 8000 zł), przyciemnionymi szybami tylnymi (2600 zł) i... to w sumie tyle. Mamy 288 600 zł na liczniku.
Czas zacząć to powoli przeliczać na wysokość miesięcznej raty leasingowej. Chyba że zamarzy nam się np. wentylacja fotel przednich (w pakiecie z innymi dodatkami za 5500 zł), podświetlane nerki (2300 zł), adaptacyjne zawieszenie (3000 zł) czy szklany dach panoramiczny (7300 zł) albo pakiet systemów asystujących kierowcy Professional (8100 zł). Wtedy oczywiście kalkulację trzeba będzie zacząć od nowa.