Assistance Opony – dodatkowa pomoc w ramach pakietu OC w LINK4
Przezorny zawsze ubezpieczony – przysłowia są jedną z tych rzeczy, o których trafności przypominamy sobie najczęściej w momentach, gdy już coś się wydarzy.
Stawiając czoła niespodziewanym i niekiedy trudnym sytuacjom, nie myślimy przecież o tym, że to nie święci garnki lepią. Są jednak chwile, których wymowę doskonale puentują znane nam od dziecka powiedzenia, tak adekwatne, że same cisną się na usta.
O tym, jak dobrze jest iść za radami zrodzonymi z doświadczenia wielu pokoleń, przekonała się niedawno pani Alicja (35 l.), na co dzień mieszkająca w niewielkiej miejscowości, nazywanej nieco żartobliwie sypialnią Krakowa.
- Kilka lat temu przeprowadziliśmy się z mężem na wieś, zamieniając odziedziczone po babci mieszkanko w bloku na nowo wybudowany domek w spokojnej, podmiejskiej okolicy. Konieczność dojazdu do pracy i dowożenia dzieci na zajęcia szkolne czy korepetycje wiąże się oczywiście ze znacznie częstszym korzystaniem z prywatnego auta, które w poprzednim miejscu zamieszkania służyło nam raczej jako większy wózek na zakupy i pojazd wakacyjny.
O tym, jak trafne jest pewne przysłowie, przekonałam się ostatnio w czasie jednego z moich codziennych dojazdów. Tydzień temu, jadąc po córkę do szkoły, podczas wyjeżdżania z parkingu, najechałam na rozbite szkło. Niestety w moim aucie przebiła się opona! Z początku poczułam się bezradna. Co robić? Zaniepokojone dziecko będzie na mnie czekać przed szkołą, a ja tu stoję unieruchomiona. Miałam wprawdzie koło zapasowe, ale leżący w bagażniku, zapomniany przez wszystkich lewarek, okazał się zepsuty.
Szczęśliwie przypomniałam sobie o Assistance Opony, zaoferowanym mi przez LINK4 w ramach podstawowego pakietu OC. Po szybkim zgłoszeniu telefonicznym sytuacji ubezpieczycielowi na przyjazd serwisu nie czekałam dłużej niż 30 minut, sama wymiana koła okazała się formalnością i już po chwili ruszyłam w dalszą drogę. Córka nawet nie zauważyła mojego małego spóźnienia zajęta rozmową z koleżankami. Spokojnie mogłyśmy wrócić do domu. Na własnej skórze przekonałam się wtedy, że – jak wielokrotnie powtarzała mi mama – przezorny zawsze ubezpieczony.
Assistance Opony w LINK4 - zakres pomocy:
Program Pomocy z Samochodem Zastępczym i Assistance Opony to bardzo praktyczny produkt dostępny wraz z obowiązkowym ubezpieczeniem OC.
Dzięki niemu w razie wypadku nie będziemy musieli ponosić kosztów holowania pojazdu (do 100 km). Dodatkowo zyskujemy pomoc przy wymianie lub naprawie koła (do 2 tys. zł), a nawet możliwość skorzystania z pojazdu zastępczego (do 3 dni).
W sytuacji unieruchomienia pojazdu wskutek uszkodzenia opony lub opon LINK4 zapewnia:
- Wymianę koła na miejscu zdarzenia na koło zapasowe należące do wyposażenia pojazdu.
- Holowanie do warsztatu (w przypadku braku koła zapasowego, zestawu naprawczego lub gdy odkręcenie uszkodzonego koła nie jest możliwe na drodze, lub uszkodzeniu uległa więcej niż jedna opona)
- Naprawę opony lub opon, zgodnie z technologią napraw we wskazanym przez LINK4 warsztacie, do którego odholowany został pojazd.
Uszkodzenie opony rozumiane jest jako: przebicie, pęknięcie, wybuch opony, brak powietrza w oponie - wynikające z przyczyn innych niż wypadek.
Na stronie internetowej www.link4.pl dostępny jest kalkulator, który szybko i prosto wyliczy całkowity koszt polisy. Warto też porozmawiać z konsultantami pod numerem 22 4444444 lub osobiście spotkać się z agentem. Więcej informacji, w tym wszystkie limity i ograniczenia, znajdziemy w OWU na stronie link4.pl.
*Artykuł powstał przy współpracy z Grupą PZU.